25 Oct

Simple ways to look attractive

Stylish clothes for women

Miracle necklaces

Accessories are always used as a stylish yet inexpensive item to show off a good and stylish look. Among the accessories, necklaces can transform your simple white T-shirt into a modern, unique cover in a variety of colors, shapes and sizes.

دامن طرح ‌دار

شک نکنید با پوشیدن یک دامن طرح ‌دار زیبا، وسوسه امتحان کردن دوباره و چندباره آن، شما را رها نخواهد کرد. این نوع دامن را می ­‌توانید، به جای دامن طوسی ساده ای که می ­پوشید، به تن کنید، یا این که با همراهی یک تاپ رنگی چشم نواز، برای مهمانی ‌های عصرانه ­‌تان با استایلی بی ‌نظیر ظاهر شوید.

کفش مهم است، خیلی مهم!

هیچ لباسی به اندازه یک جفت کفش به روز پاشنه ‌دار، اعتماد به نفس خوش پوشی و شیک بودن را به روح یک خانم تزریق نمی ‌­کند. برای انتخاب کفش مناسب دو گزینه در اختیار شماست: اول این که به دنبال برند‌هایی با طراحی ‌های خاص باشید، و یا کفش ‌های شیک و در عین حال ساده‌ را انتخاب کنید.‌

کیف جدید

چه یک کیف پول کوچک یا یک کیف دستی بزرگ و جا دار، همیشه خرید یک کیف، انرژی و وجد را برای فرد به همراه دارد. مانند گردنبند ‌ها، اکسسوری ‌هایی مانند کیف ‌ها نیز قادر­ند به شکل و استایل شما جلوه ویژه و منحصر به فردی بدهند. یکی از نکات کلیدی که در انتخاب کیف باید در نظر داشته باشید، دقت در انتخاب رنگ و طرح آن است. به فصل ‌ها و ترکیب ‌های رنگی مختص هر کدامشان، توجه داشته­ باشید.

رژ لب

حتی اگر حوصله ندارید به سر و وضع خودتان برسید، اما بدانید، همیشه رژ لب ‌ها نقش یک دوست و منجی را برایتان بازی می ­­‌کنند. اگر با دقت و صبر کافی، به لب هایتان رژ بزنید، استایل شما منسجم‌ تر از قبل نشان داده می‌­ شود. در حقیقت، شما از تغییری که یک رژلب قرمز، چه روز و چه در شب، در ظاهر شما به وجود می‌­ آورد، شگفت زده خواهید شد.